Notice: Function wp_enqueue_script was called incorrectly. Scripts and styles should not be registered or enqueued until the wp_enqueue_scripts, admin_enqueue_scripts, or login_enqueue_scripts hooks. This notice was triggered by the yydev-back-to-top.js handle. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 3.3.0.) in /home3/hiyuhim6/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

Warning: Undefined array key "google_analytics_id" in /home3/hiyuhim6/public_html/wp-content/plugins/tag-manager-header-body-footer/include/front-end-output.php on line 69

Warning: Undefined array key "yandex_metrika_id" in /home3/hiyuhim6/public_html/wp-content/plugins/tag-manager-header-body-footer/include/front-end-output.php on line 70

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home3/hiyuhim6/public_html/wp-includes/functions.php:6078) in /home3/hiyuhim6/public_html/wp-content/plugins/wp-fastest-cache/inc/cache.php on line 412
הנחיות לאחר טיפול- השתלת שיניים | מרפאת שיניים חיוכים

מטופל יקר 🙂

נא לעבור על ההנחיות לאחר הטיפול. אם קיימות שאלות נא לחייג למרפאה 077-7008553

הוראות לאחר ביצוע השתלה

  1. אין לאכול ולשתות שעתיים לאחר הניתוח. לאחר שעתיים מותרת שתיה קרה בלבד ואוכל קר שלא דורש לעיסה כגון: לבן , גבינה , גלידה , פודינגים , ביצה רכה וכו'.
  1. אין לצחצח את הפה ביום הניתוח בגלל חשש לדימום.
  2. במקרה של דימום : לא לשטוף את הפה , אלא לשים גזה סטרילית או שקית תה במקום הניתוח וללחוץ ע"י נשיכה .

אין להשתמש בצמר גפן ו/או ליגנין לצורך זה.

  1. יש לבלוע את הרוק המצטבר בפה. אין לירוק משום שהדבר עלול להגביר את הדימום.
  2. במקרה של כאבים, יש לקחת לפי הצורך טבליות להרגעת הכאב כגון: פרוקסול , אקמול פורטה , נרוסין ואופטלגין ( באם לא ידוע רגישות לחומרים אלו ).
  1. להקטנת הנפיחות – יש לשים קרח על הפנים באזור הניתוח בדרך הבאה: יש לעטוף שקיות ניילון עם קוביות קרח בבד דק  ולהצמיד לעור הפנים מעל אזור הניתוח . (15 דקות קרור , 10 דקות הפסקה וחוזר, רק במשך היממה הראשונה).

הוראות למחרת יום הניתוח

  1. הקפד על ניקיון הפה והפצע על ידי שטיפות לאחר כל ארוחה ולפני השינה , שטיפות מי מלח פושרים ( רבע כפית לכוס מים פושרים ) או תרודנט או קורסודיל. יש לזכור ! כשהפה נקי , הפצעים נרפאים במהירות . בפה עם היגיינה לקויה , הפצעים מזוהמים וישנם סיבוכים . יש לנקות את השיניים עם מברשת ומשחה , לפחות פעמיים ביום.
  1. נפיחות של הפנים והלחי מופיעה כמעט תמיד לאחר ניתוחים ולא צריכה להדאיג. במידה ומתפתחת נפיחות, היא עולה במשך 48 שעות ורק אחר כך תרד לאט לאט במשך שבוע מהניתוח .

סיבוכים : במידה ויופיעו סיבוכים כגון : חום מעל 38 מעלות , נפיחות ניכרת על הפנים , שטפי דם בפנים , הגדלה של בלוטות הלימפה בצוואר או הגבלה של פתיחת הפה , אנא בואו לביקורת או להתקשר לכירורג.

הוראות לאחר שבוע

יש לפנות למרפאתנו לצורך הוצאת התפרים וביקורת ריפוי ולקבלת הנחיות להמשך טיפול.

הוראות להמשך טיפול

הנך אמור לקבל הנחיות להמשך טיפול מהכירורג, המבצע של ההשתלה. באופן עקרוני פרק זמן ההמתנה עד למועד בו תתבצע חשיפת ראש השתל והנחת כיפת מעבר, תלוי במצב העצם ובלסת ונע בדרך כלל עד ארבעה חודשים בלסת תחתונה ושישה חודשים בלסת העליונה.

לאחר ביקורת הכירורג וחשיפת השתל נוכל להמשיך בשיקום על גבי השתל/ים.

מרפאת חיוכים מאחלת לך החלמה מהירה 🙂

יש לכם שאלות נוספות? דברו איתנו כאן בוואצאפ